Valencia

Valencia
Some wonderful animals
Powered By Blogger

WELCOME TO A NEW BLOG!!

Hello! Here there is a new blog where we are going to write many things. Books to read, music to listen, films to see... and of course English exercises to improve our pupils next winter!

MUSIC AND GARDENS

TO RELAX

15 de desembre, 2010

Nadal 2010

Nadal 2010...


És Nadal i em rebelo


És Nadal,

i em rebelo per les presses,
per la tristesa que porta aquest tarannà
de feina, de la rapidesa en el fer,
on tot és un venir i anar.

Per poc que em descuidi,
deixaré de ser un infant per dins,
i el gris del meu cor,
res no el consolarà.

I, jo no vull fer-me gran, encara,
necessito que els meus somnis
tinguin una petita llum de realitat.


I és que és Nadal,

i no vull defallir en lluitar,
tot buscant fins l’últim esforç
l’alegria, l’esperança i l’amor
que aquests dies m’haurien de portar.

No em valen excuses,
no em val deixar de caminar,
sé que redera cada somriure
quelcom podrà canviar.

Sí, potser algun jorn seré gran,
però avui, encara vull imaginar
que el somni de l’infant esdevindrà.


Mª Teresa Guinovart Gual
Nadal 2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada