Valencia

Valencia
Some wonderful animals
Powered By Blogger

WELCOME TO A NEW BLOG!!

Hello! Here there is a new blog where we are going to write many things. Books to read, music to listen, films to see... and of course English exercises to improve our pupils next winter!

MUSIC AND GARDENS

TO RELAX

09 de juliol, 2010

FINAL PROJECT TO TICC FOR ELT


NOM I TÍTOL DE LA UD: DANCING IN THE MOONLIGHT
NIVELL: 3R / 4RT
JUSITFICACIÓ DE LA UD: Aprendre cantant el Present Continuous de forma innata i simpàtica


ÀREES IMPLICADES Anglès i Música, tot i que la segona no s’avalua en cap contingut ni objectiu.


TEMPORITZACIÓ: Unitat única, fora de temporització continuada.
TRIMESTRE: 3r
DURADA: 2 sessions, tot depenent del nivell de l’alumnat.
SESSIONS PER SETMANA: 2 sessions de 1h


AVALUACIÓ INICIAL: preguntes clau referents al “To be Present”, durant la primera part de la 1ª sessió.
Pregunta base a utilitzar: Are you...?
Frase clau: Deprés de Are you, afegim un verb acabat en –ing.

OBJECTIUS D’APRENENTATGE
Objectius generals del curs aplicats a aquesta unitat:

1. Desenvolupar interès per l’aprenentatge de l’anglès.

2. Comprendre i respondre, de forma verbal i no verbal, instruccions bàsiques.

3.Escoltar, llegir i entendre globalment.

4. Escoltar i discriminar informació específica de textos orals breus.

5. Llegir i escriure el vocabulari bàsic treballat.

6. Produir textos orals i escrits senzills a partir de models donats

7. Avaluar de forma sincera el progrés personal.


Objectius específics de la unitat


Llegir i comprendre
1. Llegir i reconèixer el vocabulari dels pronoms, I, you, he, she, it, we, you the, C1, C3,

2. Llegir i reconèixer el verb de l’acció que passa ara mateix, utilitzant l’estructura del Present Continuous cantada. C1, C3, C6, C8

Escriure
3. Escriure el Present Cont. Amb ajuda d’un text interactiu. C1, C4.
4. Crear un breu text utilitzant l’estructura del Present Cont. C1, C7, C8,

MEMÒRIA DE COMPETÈNCIES:
1. C1 Competència en comunicació lingüística

2. C2. Competència matemàtica

3. C3. Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

4. C4. Tractament de la informació i competència digital

5. C5. Competència social i ciutadana

6. C6. Competència cultural i artística

7. C7. Competència per aprendre a aprendre

8. C8. Autonomia i iniciativa personal





CONTINGUTS

Pronoms

En general revisió: I, you, he, she, it, we, you, they

Partícules específiques a treballar: Everybody , i remarca només amb els pronoms we & they


Estructura principal d’aprenentatge evocat: Present Continuous Afirmatiu


Estructura secundària d’aprenentatge no explícit: Present Simple (We don’t..., we like, we get...)


Expressió d’aprenentatge específic i variable en altres contextos: Everybody’s dancing, Everybody’s feeling


Vocabulari divers de la cançó que l’alumne el pot assimilar però no se li demana ni avalua en cap aspecte:
Moolight, warm, bright, fine, natural sight, big, every night, supernatural, keep things,

----------------

ACTIVITATS D’ENSENYAMENT-APRENENTATGE
DEDICADES TANT A INFANTIL COM A PRIMÀRIA A PARTIR DEL SEU NIVELL.
METODOLOGIA: ORGANITZACIÓ

ESPAI
Aula d’informàtica

ALUMNAT
Alumnes de 3r, i 4rt possible

PROFESSORAT

Professorat de Primària
RECURSOS

1Ordinador PC per alumne i Canó Projector o PC d’aula
Pissarra Interactiva (no imprescindible)
Imatges i navegació via internet






METODOLOGIA

1- Base Constructivista, a partir del que nen coneix des de casa seva, tot l’àmbit familiar i social, s’introdueixen els nous coneixements, primer se li donarà tota la informació que calgui, (la bastida), i després, a poc a poc, se li demanarà que ell mateix utilitzi allò que s’ha explicat a l’aula sense ajudar-lo ja tant, sigui ja per mitjà de cançons, diàlegs per demanar qualsevol material, objecte…, i / o durant la realització de manualitats diverses.

2- Base de Piaget, a partir del joc i el conte, que ja apareix en totes les unitats, el nen anirà adquirint el nou vocabulari, accions i formulacions de diàlegs bàsics per tal d’anar-los utilitzant des del moment que en sigui capaç segons les seves possibilitats d’aprenentatge.

3- Base Sociològica, dins el joc i el mim de nous coneixements, i amb la interacció entre els propis companys, s’utilitzarà vocabulari, fórmules d’expressió oral, corporal i artístiques per tal que els nens estableixin comunicació entre ells en anglès.

4- Model Cíclic d’aprenentatge: 1- L’alumne veu per primer cop un coneixement, 2- L’alumne entén el coneixement i s’acostuma a observar-lo, 3- L’alumne comprèn el coneixement i l’assimila/interioritza, 4- L’alumne intenta utilitzar el nou coneixement i experimenta amb ell, 5-L’alumne utilitza el coneixement amb domini -> torna al punt 1 amb un nou coneixement utilitzant el que acaba d’aprendre.



TRACTAMENT DE LES TECNOLGIES DE LA INFORMACIÓ I DE LA COMUNICACIÓ (TIC)



Materials de Noves Tecnologies a utilitzar durant les sessions:

4. Ordinador PC a cada infant o a cada dos alumnes, pc pel mestre i Canó Projector
5. Pissarra Interactiva
6. Imatges i navegació via internet

Format dels exercicis durant les sessions d’aprenentatge:
a) Es presenta cada exercici explicat a la pissarra
b) Es crida a un/a alumne/a per tal que utilitzant la pissarra marqui o mogui paraules del vocabulari que es vol treballar per tal que aprengui el seu significat, les llegeixi, escrigui i utilitzi.



DANCING IN THE MOOLIGHT UNIT LEARNING ACTIVITES:

1- Go to the bloc http://teresa-summer2010.blogspot.com/

2- Click on the video “Dancing in the moolight”

3- Listen only the song – Now, havee a look on the structure explained by your teacher on the PDI or here below (ON THE LAST PART)

4- Click on the link http://www.wordreference.com/es/translation.asp?tranword=web, copy to the pc, this an ENLISH-SPANIS ditionary on line, if you don’t now the meaning of some word you can have a look on it.

5- If you don’t now how to go to the dictionary, please cliCk on the English Dictionary on left side in the bloc, there you’ll go directly.

6- Now, you must listen and read the words you hear, remember you can stop the song if you get lost.

7- Listen as many times you need to learn a little bit the rhyme “Everybody’s dancing...”

8- Write the words missed in the following song, this is what you listened before.

9- Now, show the exercise to your teacher, if you are working alone, check your exercise with the song by the video.

10- If you are in the group class wait for some minutes, and the teacher will enjoy listening all of you singing the song with the help of the video. Pay attention, if there is a PDI, you will probably see the video all together to sing all aroung.

11- If you are working alone try to sing the song once you have finish the missing words exercises and checked it.

12- Now you are ready to write 5 things that you are doing at this moment. Example: I’m writing a song.

13- You can send the composition to the bloc where you are writing, and if there’s no teacher I’ll check it myself, and send it to you back to the e-mail you need.

14- Finally have a look on the lirycs of the song, you’ll find it at the end of this page, after the missing words exercise.


DANCING IN THE MOONLIGHT


We get it on most every night, when that moon is big and bright it’s a supernatural delight everybody’s _____________in the moonlight

Everybody here is out of sight they don’t bark and they don’t bite they keep things loose they keep it tight everybody’s _____________ in the moonlight _____________ in the moonlight everybody’s feeling warm and bright it’s such a fine and natural sight everybody’s _____________ in the moonlight

We like our fun and we never fight you can’t dance and stay uptight it’s a supernatural delight everybody was _____________ in the moonlight _____________ in the moonlight everybody’s _____________warm and bright it’s such a fine and natural sight everybody’s _____________ in the moonlight

We get in on most every night and when that moon is big and bright it’s a supernatural delight everybody’s _____________ in the moonlight _____________ in the moonlight everybody’s _____________ warm and bright it’s such a fine and natural sight everybody’s _____________ in the moonlight [repeat 4x]


DANCING IN THE MOONLIGHT


We get it on most every night when that moon is big and bright it’s a supernatural delight everybody’s dancing in the moonlight

Everybody here is out of sight they don’t bark and they don’t bite they keep things loose they keep it tight everybody’s dancing in the moonlight

Dancing in the moonlight everybody’s feeling warm and bright it’s such a fine and natural sight everybody’s dancing in the moonlight

We like our fun and we never fight you can’t dance and stay uptight it’s a supernatural delight everybody was dancing in the moonlight

Dancing in the moonlight everybody’s feeling warm and bright it’s such a fine and natural sight everybody’s dancing in the moonlight

We get in on most every night and when that moon is big and bright it’s a supernatural delight everybody’s dancing in the moonlight

Dancing in the moonlight everybody’s feeling warm and bright it’s such a fine and natural sight everybody’s dancing in the moonlight [repeat 4x]



STRUCTURE EXPLANATION - PDI STRUCTURE SHOWN


PRESENT CONTINUOUS

WHEN TO USE: to explain things are happening now

GRAMMAR PARTS: To be present + the verb you are using ending with -ing + the complements you want


STRUCTURE TO USE BASED ON TO BE PRSENT

I am dancing (dance+ing=dancing)
You are feeling (feel+ing=feeling)
He is dancing = He’s dancing……..
She is feeling
It is dancing
We are feeling
You are dancing
They are feeling

Pay attention to the word EVERYBODY

EVERYBODY IS DANCING = EVERYBODY’S DANCING (YOU CAN WRITE THE S AND NOT IS)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada